niedziela, 4 marca 2012

Różana wymianka !

Uwaga , uwaga , uwaga !!!
Organizuję moją pierwszą blogową wymiankę !
W moich pracach decoupagowych często występuje motyw królowej kwiatów - czyli róży , dlatego chciałam zachęcić Was do zabawy wykorzystując ten piękny motyw . Róże sa różne - w banerku widzimy szlachetną czerwoną odmianę , ale równie piękne są herbaciane ( moje ulubione ) , dziewicze białe , delikatne dzikie , maleńkie pnące i t d ...

Co zrobić ,aby wziąść udział w zabawie ?
- Wkleić na swój blog podlinkowany banerek na pasek boczny
-  pod tym postem napisać komentarz- zgłoszenie do 1 kwietnia do godz 24.00
-  na mój prywatny mail  j.borecka@op.pl przesłać dane adresowe z informacją ,że udostępniacie je osobie , która wykonuje dla Was prezent ( proszę podpisać się takim samym nickiem jaki widnieje w komentarzu )

Jak bedzie wygladał finał ?
- W dniach 2-3 kwietnia na moim blogu pojawią się wylosowane pary. Każdy z Was zrobi różaną niespodziankę dla innej osoby i każdy z Was otrzyma też prezent od kolejnej osoby z łańcuszka. np Asia zrobi Gosi , Gosia zrobi Izie , Iza zrobi Dance itd
- Prezenty powinny trafić do zainteresowanych do 20 kwietnia . Po tym czasie proszę też o podesłanie zdjęć wysłanych przedmiotów - opublikuję je na moim blogu i zorganizuję głosowanie na najlepsze upominki ( na siebie nie głosujemy ). Osoba , która zbierze najwiecej głosów otrzyma odemnie banerek- wyróżnienie "Najlepszy darczyńcza" do wklejenia na swój blog .

Co powinno znaleść się w paczuszce ?
- Upominek ręcznie przez Was wykonany w technice , którą prezentujecie na swoim blogu najczęściej - dominować powinna róża , róże , różyczki
- coś słodkiego, kawka , herbatka
- coś innego jeszcze - co sami zaproponujecie - niespodzianka ( mogą być przydasie , kartka z życzeniami , książka , wiersze , gazetki , poradniki , lub dodatkowy hand-made itp , itd .........co tylko chcecie ( nie tylko z różami ;)  )

Pozdrawiam Wszystkich , zachęcam do zabawy - poznajmy się :))



32 komentarze:

  1. to ja będę pierwsza (chyba) i zapisuję się ! Bannerek widnieje na stronie "wymianki" Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu,bardzo dziękuję Ci za zaproszenie.Oczywiście chętnie z niego skorzystam,pozdrawiam serdecznie.Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja się chetnie zgłaszam:)
    zzielonegokufra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. to i ja się chętnie dopiszę

    OdpowiedzUsuń
  5. witaj:) Dziękuję za zaproszenie, i oczywiście dołączam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znalam jeszcze takich zabaw. swietny pomysł! zapisuję śe. bannerek zaraz dodam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz będę brała udział w wymiance i już nie mogę się doczekać!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też biorę pierwszy raz udział w takiej wymiance. Banerek już dodałam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za zaproszenie i z wielką chęcią jako uzależniona od wymianek dołączam a róże uwielbiam tym bardziej się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Skusiłam mnie tym zaproszeniem więc się zapisuję:) róże uwielbiam więc tym fajniejsza zabawa będzie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie na wiosenne wyzwanie:)a szczegóły tutaj http://www.wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/2012/03/wiosenne-wyzwanie.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią się zapiszę na Twoją wymiankę:)a ja zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. zgłaszam się do wymianki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawy temat :) I ja sie zapisze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wpis jest w imieniu Agnieszki z bloga www.sasiedzkatworczosc.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asia - jak zaznaczysz w ustawieniach w zakładce komentarze KTO MOŻE KOMENTOWAĆ? - i zaznaczysz KAŻDY to osoby z innych blogów nie tylko co mają na blogspot, ale blox i inne będą mogli dodawać komentarze :)
      To taka mała podpowiedź, bo też miałam ten problem że ktoś sie chciał wpisać a nie miał konta na googlu i pisali do mnie na emaila bo nie mogli zostawić wpisu :)

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo - już wszystko ustawione jak należy :)

      Usuń
  15. i ja chętnie się z wami pobawię bo uwielbiam różyczki http://madeinbellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Złaszam się oczywiście, róże to mój ulubiony motyw. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się i ja:D
    http://moniik86.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Też chętnie się zapiszę ,w końcu róża to taki wdzięczny temat:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale super zabawa! Jeszcze nie brałam w czymś takim ale chętnie się pobawię oczywiście też uwielbiam róże! Pozdrawiam i dziękuję za wizytę na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się skuszę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie . Będzie ciąg - w regulaminie napisałam . Uważam ,że tak jest ciekawiej ze wzgledu na to ,ze potem każdy się oglada na drugiego żeby wcześniej wysłał i co wyśle . Nie chcę reakcji " Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" Wszystko w temacie.

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zapisałam się kilka dni temu, ale jakoś komentarz nie pojawił się tutaj. Więc zapisuję się jeszcze raz:) Adres dziś już wysłałam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Proszę i mnie zapisać na wymiankę, już szukam tematów różyczkowych.Pozdrawiam i życzę powodzenia w organizacji wymiany. Zapraszam też na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się na zabawę :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zapisuję się do wymianki. Mam już pomysł co będzie prezentem. banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń