niedziela, 21 października 2012

Wymiankowe cuda-niespodzianki

Wymianka "Morskie opowieści " dobiegła końca. Powinnam teraz zaprezentować fotografie zawartości paczuszek , ale jeszcze nie wszystkie dziewczyny je podesłały ...
  Tak więc , najpierw to może ja się pochwalę co dostałam od Wioli


Najbardziej ucieszyłam się z morkiego kompleciku -bransoletki i kolczyków zrobionych z maleńkich koralików . Cudeńka ! Dostałam też naszyjnik z muszelek , który będę nosić na przegubie dłoni , bo tam lepiej pasuje , dostałam też breloczek z dzierganymi kwiatuszkami ( brak na zdjęciu ). Dostałam też przydasie , których nie trzeba było ... ale to miłe - deseczka się przyda do decu , a koroneczka już znalazła zastosowanie w nowej sukieneczce lalki Monster High mojej córki :). Kisielek zjedzony , herbatki wypite - teraz czas na ksiązkę słynnej pisarki . Dziękuję Ci Wioletko
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________

Druga wymianka , w której brałam ostatnio udział była Lawendowa.
W paczuszce od Margeritki dostałam takie oto skarby !



W paczce znalazł się komplet do kuchni - woreczek i makatka z kieszonkami na drobiazgi. Wszystko przyozdobione bukietami lawendy naklejonej metodą znaną dekupażystkom , dostałam tez serwetki z różnymi motywami lawendowymi , były tez cukierki ... nie lawendawe , ale lodowo miętowe , które okazały się zbawieniem na moje gardło :). Słodkie kubeczki , które uwielbiam i sama co rusz kupuję jak zobaczę coś nowego . Dziękuję ci Margeritko:)

7 komentarzy:

  1. Piękne prezenty wymiankowe i jaka świetna książka.
    Życzę Ci przyjemnego wieczoru z lekturą i słodkościami od dziewczyn:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne prezenty. Rzeczywiście komplecik z koralików przesłodki.
    Jeszcze raz piszę o wyróżnieniu.Zapraszam do mnie po odbiór.
    Pozdrawiam
    Julcia

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. A person essentially lend a hand to make significantly articles I
    would state. This is the first time I frequented your web
    page and so far? I amazed with the analysis you made to make this actual publish amazing.

    Wonderful activity!

    my weblog ... free psn Code generator

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wymiana :) Lawendowa porwała moje serce :)

    OdpowiedzUsuń