sobota, 4 sierpnia 2012

Urodziny ...

Dzisiaj jest dzien , w którym do 24.00 mozna wpisywać się na Candy urodzinowe .
Zapraszam serdecznie .
 Dzisiaj tez pochwalę się dwoma niespodziankami , jakie zrobiły mi dziewczyny - blogowiczki w ramach zabawy "wyślij prezent na urodziny " ( na pasku bocznym jest banerek ). Bardzo Wam dziękuję - sprawiłyście mi ogromną frajdę !


Już na 3 dni przed urodzinami dostałam przesyłkę od zanci z  - http://zaneta1975.blogspot.com/

Znalazły sie w niej słodycze , kawa i przecudne cacka ręcznie przez zancie zrobione - komplet bizuterii i mistrzowska kartka . Biżuterię mam teraz na sobie . Dziękuję ci za te skarby !


 
A w dniu dzisiejszym znalazłam jeszcze w skrzynce przesyłkę od cecyliarodzinaidom z - http://cecyliarodzinaidom.blogspot.com/

Tutaj z koleji cecylia przypomniała mi ,że mam zacząć coś działać z moim decu i się nie lenić :)) Dostałam od niej duży zestaw serwetek , ładną kawową karteczkę , coś haftowanego ( jak dla mnie to zakładka ) oraz książkę , którą połknę chyba przez niedzielę , bo tez lubię czytać ,jak cecylia . Dziękuję Ci za chwile radości !




1 komentarz:

  1. Bardzo się ciesze Asiu ze moim skromnym prezencikiem sprawiałam Ci radosc :)
    jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!! :)

    OdpowiedzUsuń